Glömska..

Dialogen som uppstod mellan mamma och mig tidigare ikväll när jag stod i dörren för att åka iväg och hämta fina Erika för att sedan ta och tillbaka till Berga och tonår!

Mamma: När ska du gå upp imorgon?
Jag: Hmm... Vid tio kanske!
Mamma: Du börjar halv!
Jag: Vadå?
Mamma: Du ska ju jobba!
Jag: Eeh, ja just det ja!! Vi säger åtta då! =D

Hade redan lyckats glömma bort det för stunden fast vi pratat om det bara några timmar tidigare! Är helt enkelt inte van vid helgjobb ^^

Så varför sitter jag här och skriver, för jag borde ju egentligen sova!? Ja du, ingen aning vad jag ska svara på det. Datorn är helt enkelt farlig!

Kommentarer
Postat av: Erika

du är fin emelie!

missade att du hade bloggat lite nu. Det är kul när du bloggar lite så glöm inte det nu, varje dag! :P

Jobbade du på karlssons i lördags då?

2011-10-24 @ 09:07:23
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0