2 december

Snön har fallit fint ute! Om den bara skulle kunna ta och undvika vägarna och gångarna så skulle jag bli hur glad som helst!
Varit på julkonsert i Oskarshamns folkets park ikväll, samma som var i Berga i fredags. När vi kom hem från det var det bara att sätta igång och skotta och ja, jag har redan tröttnat totalt på snön! Så himla tråkigt att skotta och så otacksamt när det fortfarande snöar under tiden man håller på, men ibland är det ju bättre att ta lite i taget trots allt. Får vara glad att det är sån puderlätt snö än så länge i alla fall!


Nu väntar tandläkaren alldeles för tidigt imorgon bitti så dags att försöka sova i tid ikväll för en gång skull. Kanske kan bli början på att vända tillbaka dygnen till "rätt" rytm.

Vi hörs här imorgon om jag överlever tandläkaren det vill säga....

Kommentarer
Postat av: Erika

Överlevde du tandläkaren? hur dags var du där? såg inte din bil... eller du kanske såg min bil där uppe? :P

2012-12-03 @ 17:18:01
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0