Sjätte december, i tid!

Tagit det hyfsat lugnt idag!
Fick dock skotta lite snö som kommit. Tycker allt att det är bra med den varan nu. Gör mig inte så mycket om det som redan finns ligger kvar hela december, men mer behövs verkligen inte! Till och med ett "barn" sa till mig igår att han tyckte det var för mycket, det var nämligen svårt att få upp någon fart i pulkabacken! Annars glädjer nog snön mest de yngre!

Men fick lite fart senare på dagen och började göra pepparkaksmuffins!
Får hoppas att dom smakar gott också, då jag improviserat med kryddorna och lite i ett vanligt muffinsrecept jag har.
Funderar nu på om jag ska göra en vanlig frosting till dom eller om det får bli en vit choklad frosting. Var tror ni skulle passa?

Ikväll drar jag iväg till en vän för att möta upp fler vänner och spela spel! Hur kul som helst!

Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Smaskens. de var väldigt goda :)

2012-12-07 @ 00:17:34
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se
Postat av: nathalie

Hej :)

God jul och hoppas den blir grymt härlig ! :)
Vad har du för planer ?

Kram

2012-12-21 @ 20:58:43
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0