Tredje december en riktigt lång dag..

Tredje december blev en helt okej dag. Dock inte alls så produktiv som jag hade tänkt mig!

Började med att vakna innan solen ens hade tänkt på att gå upp. Riktigt seg start men var bara att pallra sig iväg till tandläkaren vid öppning. Det gick bra där men usch och fy vad jag hatar att gå till tandläkaren, inte tandläkaren personligen för hon är verkligen den bästa tandläkaren som finns! Men men..

Sen hem direkt när det var klart, var så där lagom dåsig efter den tidiga starten på dagen plus bedövningen hos tandläkaren. Somnade till sist i soffan och blev där alldeles för länge. Resten av dagen spenderade jag framför tvn och senare datorn. På kvällen stod det möte på agendan, det gick hyfsat bra, allt ska nog lösa sig med julkonserten trots att det var skralt till en början.
Hem och hämta lite spel för att sedan styra kosan till Högsby och spela spel med några fina vänner! Kom hem ganska sent och hamnade framför tvn igen och sen var jag så trött att jag knappt tog mig upp till sängen så därav att detta inlägget kommer upp idag i stället!
December flyter ändå på ganska bra måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0