Det snurrar i min skalle

Läs rubriken med skånsk dialekt så blir det mycket roligare och bara för att jag kom att tänka på låten när jag hade skrivit ner det.

Det är mycket på gång nu och tankarna lever sitt egna lilla liv och snurrar och snurrar så jag snart knappt vet varken ut eller in. 
Imorgon blir nog kanske ett litet brejk från just den sysselsättningen om jag inte lyckas klämma in lite mellan allt annat som ska göras, det är ju trots allt ganska viktigt.

Det blir personalmöte på morgonen, sen handla inför tonår som jag även har på kvällen. Om jag hinner med så ska jobbet städas och borde även ta och städa lite på mitt rum med. Blir väl en stressig sväng i duschen innan jag drar till tonår på kvällen sen.
Imorgon hoppas jag verkligen att jag kan skingra mina tankar och tänka på sånt som händer just då och att inte tankarna söker sig till det som allt kretsar kring nu. Mycket upp och ner, för tillfället mest upp! Jobbigt både och faktiskt då det kan bli för mycket när det är upp och väldigt jobbigt när det är ner.
All denna balans som jag tycker det handlar om mest hela tiden.

Hej och hå så kryptiskt det här slutade, känner att jag knappt själv fattar vad jag skrivit, men fingrarna bara flög fram över tangenterna så tydligen behövde jag få ur mig detta i skrift för att skapa någon slags distans.
Hoppas helt enkelt på att morgondagen innehåller lite extra timmar så jag hinner med allt som jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0