En dag i taget

Det närmar sig verkligen med stormsteg!
Och jag har nog fattat att jag snart ska åka iväg mycket mycket långt! Men ändå så känns det inte verkligt, det går liksom inte att ta på även att jag har flygbiljett, visum, internationellt körkort, Australienskt simkort och ja allt möjligt! Men det är ju liksom bara papper än så länge!!

Men det ska bli så sjukt roligt och spännande, först igår började jag packa ner i resväskan för att se hur många kilo jag hade kommit upp i, det var väldigt kritiskt så min bästa moster ringde flygbolaget idag och jag blev beviljad 5 kilo extra, dessutom utan kostnad, jippi!! Nu borde jag få med mig allt som jag hade tänkt ta med mig. 

Nu ska musik läggas in på min nya externa hårddisk så har inte tid med att sitta här och prata strunt ;)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: erika

ååhh nu åker du snart!!! det närmar sig. nu är det enbart några timmar kvar från att du lännar huset. men i morgon flyger du långt ifrån mig! du kommer få de toppen! och snart är du hemma igen :)

2012-02-24 @ 07:50:12
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: erika

sv: Du jag vill inte ha snö!! nu är snö tiden över. Men de var inte mycket. bara lite och de försvan ju sen..

Din mamma ringde till mig igår :) ska kolla upp med mina lärare på skolan lite mer men de ska gå på betygen och inget annat.

2012-04-03 @ 08:49:02
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0