Likt en boomerang

Det är så sjukt mycket fram och tillbaka just nu!
Men förhoppningsvis har jag ett positivt svar denna vecka som jag kommer kunna känna är rätt!
Det pirrar lite i magen då och då och man vet egentligen varken ut eller in.
Men om jag får ett positivt svar så ska det faktiskt bli ganska skönt att släppa "bomben" och tala om vad det egentligen handlar om. Det är inte alls så många som vet om vad jag sysslar med ^^
Jag har dock lite prioritering i vilken ordning det ska komma ut, vilka som ska få veta först och så.
Det kommer nog faktiskt komma ut här allra sist av helt vettiga skäl!

Ne nu är det dags att gå ner och äta för att magen skriker snart ihjäl sig.
Har så mycket som borde bli gjort idag, men får bli lite imorgon också för lär säkert inte hinna.
Sen står det jobb på schemat hela torsdag och fredag så då hinner med inte med allt för mycket mer än det.

Ha en fin vecka och hoppas inte att ni är lika snurriga i huvudet som jag är! ^^

Kommentarer
Postat av: Erika

De tar lika lång tid att åka åt båda hållen :P hihihi sen så om jag tar bussen kommer jag in till stan och måste då ta någon buss ut eller gå. de måste jag ju inte om jag åker via högsby/berga :P

2012-02-08 @ 06:32:30
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0