Att välja rätt hälsningsfras klockan 3 på natten!? Det var minsann inte lätt.

Hej! God natt! God morgon! Eller vad som nu känns bäst för dig.

Klockan är alldeles för mycket, sen länge sen dessutom. Men jag är faktiskt inte ens trött just nu.
Väldigt jobbigt. Det här med att försöka vända tillbaka dygnen har gått så dåligt som det kan gå.
Vet inte hur jag ska lyckas. Och senare i dag gäller det verkligen att jag kommer somna tidigt då det står jobb på schemat på torsdag.
Får leta upp någon film att titta på tills jag somnar. Eller läsa någon bok. Ska i alla fall stänga ner datorn nu.

Kommentarer
Postat av: Erika

Men emelie, vad du är uppe länge. Om jag hade varit uppe hade vi ju kunnat prata och jag kunde ha underhålt dig, men då sov jag...

2012-01-11 @ 10:13:43
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Erika

Hur känns det i benen nu då efter gekås resan i måndags? :) vår galna resa :D hihi

2012-01-11 @ 10:17:33
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: oj oj oj. då måste du vara trött i kväll. om du inte sov mycket och sedan upp och jobba. Du får försöka ställa om dygnsryttmen..

Tur att jag inte har en sådan att jag måste ställa om kroppen nu till nästa vecka. eller någon timme tidigare måste man ju gå upp kanske.

2012-01-11 @ 22:47:59
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: haha ja det kan jag förstå. vi gick ju ganska mycket. det gör man ju alltid där omedvetet typ. går och kollar och letar efter saker att lägga ner i korgen. Men skönt att du vaknade upp dagen efter och att de onda var borta.

Ja du jag hade nog inte jätte ont dirket efter. men lite hade jag. Men jag hade mer ont sen under tisdagen vet inte varför jag hade det.. men det ska väl bli bättre snart med ltie träning och vila? inte för att jag vilar då jag jobbar :P

2012-01-12 @ 09:44:04
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0