Finfredag!

Har idag haft en av mina finaste fredagar på länge!
Trots all skrock kring att fredagend en 13 skulle innebära otur. Absolut inte sanning!
Började med att jag sov riktigt skönt! Men sen upp och hoppa, lite för sent, för att dra till Erika och träffa fina vänner. Erika bjöd på god paj och så blev det film och skratt till det med.
Hem och städa lite innan gäster kom. När de sedan dragit hem så for jag mot Högsby igen, men denna gången till Tilda där samma fina vänner fanns plus några till! Blev film och onyttigheter där, fast även lite nyttigheter, då vi vid första träffen idag blev sjukt sugna på morötter allihop!

Men men, ville bara säga att jag haft en riktigt bra fredag med bra människor!

God natt, senare idag bär det av till Kalmar, får tvinga pappa att köra dit så jag får sova lite till ^^
Känns ändå som att kvälls-/nattinlägg börjar bli min grej. Fast jag vill verkligen försöka vända tillbaka mitt dygn, så det får bli veckans uppdrag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var en toppen dag (fredag den 13) hihih. Mys med fina vänner är aldrig fel! tack för att du gillade min paj:) hihhi..

2012-01-14 @ 08:26:32
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0