Önskedröm!

I natt drömde jag att när jag vaknade och kollade ut genom badrumsfönstret var det grönt och all snö var borta! Jag tänkte, synd att vi inte hann åka pulka nån mer gång! Men snabbt därefter var tanken, skönt!

När jag väl vaknat av att mamma ringde ^^ alla larm hade visst passerat och jag sov så skönt vidare. I alla fall så åkter jag ner till pappas jobb för att hjälpa dem ytterligeare lite med deras datorer, sen styrde jag mot Högsby och det var först då det slog mig, men hey, det är ju helt vitt och all snö är ju kvar, vad är nu detta, den var ju borta i morse!!

Måste jag ens skriva att jag drömmer sjukt verklighetsbaserat?!
Inte första gången min drömmar gör mig besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0