Skakar, hårdare och snabbare hjärtslag, men hey jag är frisk!

Jag är precis på väg att gå och lägga mig nu, sådär någorlunda i tid för en gång skull.
Men tänkte att jag bara skulle ta hem mail först.

Men hallå!! Varför var jag tvungen till att göra det?! Sitter nu här och darrar lite lätt i händerna. Så sjukt nervös och förväntansfull! Hade ju för hela friden börjat fundera på att ge upp snart ^^ Varför vet jag faktiskt inte, men det var väl så att något aldrig kändes helt rätt, det gör det i och för sig inte just nu heller, men ändå så sjukligt glad för det som stod i mailet att jag börjar ändra uppfattning om det igen!
Så ja, nu får vi se om jag någonsin kommer somna i natt eller om tankarna kommer snurra runt likt en berg och dalbana. Kanske kommer det smyga sig in en dröm om det hela till och med! Får bara hoppas att det inte blir en mardröm som ändå är något av min specialitet! 

Haha shit! Jag har en klump i halsen och skitsvårt att andas. Kanske är i ett pyttepyttelitet chocktillstånd!
Har för mig att jag hört att om någon är i chock ska man inte ge den något att dricka, men jag blev så sjukt tröstig!
Vad är det som är farligt med att dricka om man är i chock? Fast ja, som sagt är jag nog i så fall bara i ett väldigt milt chocktillstånd just nu.

Men men, det skulle vara sjukt spännande och intressant om det äntligen kommer bli så som jag drömt om så länge! ^^ Tihi!!

För den som inte förstår vad allt detta svammel handlar om, haha säger jag bara! Det är ju meningen att ingen ska förstå ^^ Men lovar att ni kommer att få veta när det väl är spikat!
Haha, jisses huvudet börjar snurra =P
Fast visserligen kan det också bero på nockningen jag fick av min "vän" igår. Är osäker på om jag kan behålla henne som vän när hon bara tar och nockar mig utan anledning liksom ;)

Hihi, fnissig utan dess like är jag också märker jag och händerna har inte slutat skaka ännu utan snarare spritt sig vidare uppåt i armarna.

Usch, nu får jag försöka gå och lägga mig och tänka på annat och hoppas på att jag somnar!!

God natt från en skakig Emelie!

Benen har börjat skaka nu med! Nervös tjej Nr1!

Skrevs för nästan en timme sen och jag har fortfarande inte kommit till sängen. Men något närmre i alla fall, har tagit med upp på övervåningen och ska nu ta och smälla i mig lite melon innan jag gör mig i ordning för att sova!

Kommentarer
Postat av: Erika

men de var ju inte meningen. du var ju tydligen lite i vägen :P

2012-01-25 @ 18:56:58
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0