Sydneys bästa sida - i solen

Idag har Sydney verkligen visat sig från sin bästa sida!!

Jag är egentligen inte särskilt förtjust i Sydney som stad. Varför är svårt att förklara.
Men idag är jag imponerad av vad Sydney har att erbjuda!
Solen har skinit och det har varit riktigt varmt! Skönt att få avbrott från den otroligt regniga vecka som varit eller nästan två veckor av regn.
Dessutom har aldrig Operahuset varit så vackert som det var idag! Helt otroligt, kunde bara stå och titta på det hur länge som helst!

Var mest det jag ville meddela, att Sydney är fint också! Allra bäst i soliga dagar helt enkelt.
Dock så ligger Brisbane snäppet över! Älskar allt med staden Brisbane <3


PS. Om jag lyckas lägga över en bild från min mobil så kommer den upp under kvällen, för ja! det är kväll här även om ni i Sverige precis har startat er dag. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0