Tystnaden talar....

Ärligt talat så har det nog inte hänt något speciellt alls sen jag befann mig här sist, saker och ting har rullat på bara helt enkelt.
Jag försöker hinna klart med min kurs som jag har haft i typ ett och ett halvt år och den måste vara klar innan september nu i år, men tiden till den har helt enkelt inte funnits tidigare. Men igår så gjorde jag faktiskt klart första uppgiften! Så sjukt kul när man väl är igång och redigerar, men det händer alldeles för sällan. Tänkte lägga upp före och efter bilderna här så får ni komma med åsikter! Eller i alla fall säga vad ni får för känsla av den senare bilden! Det är min fina vän från gymnasiet Kajsa som är modellen! Bilden finns även med i min header.
Ha det bra tills jag får ett infall igen att blogga ^^

Före
 
Efter
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine-Foto

Vad fint!

2013-06-18 @ 18:07:14
URL: http://maddyz.se
Postat av: A

Hej, jag är som du en eftersläntare till kursen på HJ och hittade hit via diskussionsforumet :) Sjukt snygg redigering på undre bilden, det syns att du har fixat den men du har tagit det försiktigt och inte dragit iväg med reglagen så det är alldeles perfekt! Det färdiga resultatet påminner mig jättemycket om den austtralienska fotografen Julia Trottis bilder, är du bekant med henne?

2013-06-25 @ 18:57:05
URL: http://adwink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0