Glädjeskrik!!!!

Det kommer komma upp ett inlägg här snart om den tredje uppgiften jag hade i min kurs. Men just nu vill jag bara visa detta!
 
Så här ser det numera ut när jag går in på min kurs och det gör mig så sjukt lycklig och stolt att jag äntligen är klar med denna kurs! Den har gett mig mycket kunskaper om det jag hoppades, men det har även varit kämpigt att ta sig igenom den då den innehöll uppgifter jag inte hade räknat med. Men jag är nu igenom detta och tycker att jag trots allt presterat riktigt bra på det jag inte gillat. Detta med dokumentationerna jag behövt skriva till mina bildbehandlingar har absolut inte varit lätt men efter en komplettering på den sista vilket jag skrev i raketfart en sen natt så känns det jättebra!!

Antar att det är rätt mycket svammel i detta men det skiter jag i!
 
I'm done.

Kommentarer
Postat av: erika

Glad för din skull! visste du skulle fixa det!
sv: ja du lite tur kanske jag hade :)

2013-09-02 @ 15:24:33
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0