Ooh, that sounds interesting! Or not....

Inte mycket händer i mitt liv för tillfället. Eller jo, en hel del händer ju men inte särskilt mycket kul eller intressant.
Undantag från igår däremot! Jag och min vän Keso åkte ner till Josse i Kalmar för att ha en liten photoshoot inför en tävling som Josse ska tävla i. Sagt och gjort, vi åkte i ösregn mest hela tiden och hoppades på att det inte skulle regna något i Kalmar, men tyvärr gjorde det det.
Vi hämtade upp Josse och körde vidare till Nybro till en sjö där för att utföra Josses briljanta idé! Det duggregnade och vi blev ganska blöta men klarade oss fint ändå och resultatet blev lyckat! 
En tur till donken för lite mat och sen hem till Josse där vi blev bjudna på gofika tillsammans med tv-tittande och genomgång av bilderna!
Slutresultatet får ni se någon gång senare, när tävlingen är avgjord troligast!

I övrigt har jag det utomordentligt tråkigt om dagarna och försöker på tiden gå på många olika sätt, har lyckats installera mitt sims på min gamla dator så några timmar spenderas allt där!

Det var allt för den här gången. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Erika

sssssiiiiimmmmmsss

2013-09-12 @ 20:36:27
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se
Postat av: Erika

sv: har endast de sista avsnittet kvar nu...

2013-09-16 @ 07:45:54
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0