Försök till att formulera röriga tankar till text

Tänk att det finns människor som bara förstör för en själv. Stort som smått. Som gör en irriterad, frustrerad och arg.
Det finns till och med dom som bara slukar all din energi ibland. 
Människor som tror att dom vet allt, kan allt och är bäst. Dom som vägrar se saker på andra synsätt än sitt egna.
Dom som aldrig gör några fel, som "aldrig sagt något". Ibland vill jag bara kräkas på dom!!
Folk som alltid ska ha sin vilja igenom utan att kunna kompromissa.
Usch, fy och blä..

Idag orkar jag verkligen inte sånt.
Idag lyckades någon sluka min energi, lust och glädje.
Jag hatar sånt!

Jag brukar vanligtvis inte tappa all energi, utan slå dövörat till och lyssna igen när det sägs något vettigt. Men idag gick det inte.
Dagen som började bra, slutar med att jag har huvudvärk och ingen ork till att göra allt det jag skulle göra idag.

Sedan igår har jag nedräkning på en viss grej (jag borde startat tidigare) och jag insåg då att det endast var fem, 5!! dagar kvar på det. Efter idag är jag redan nere på fyra och ingen är lyckligare än jag!
Jag tar dock inte ut någon seger i förskott, men det ser ljust ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0