Tecken i rader

Vad jag önskar att jag kände mig mer säker på att sätta ord på saker och ting.
Det känns aldrig rätt när jag försöker skriva ner det jag vill. Det kan säkerligen ta mig flera timmar för att få det som jag vill, se till att inget är fel, att det inte går att misstolka, att jag själv förstår vad jag vill och massa annat!
Jag önskar att jag ibland bara tog mig tid att försöka skriva ner allt jag vill här, men jag slänger alltid ifrån mig tanken på det för jag vet hur missnöjd jag ändå kommer bli. Eller att jag inte kommer hitta de rätta orden och formuleringen.

Har massa jag skrivit små noteringar till mig själv om saker jag ville skriva in här, men det har aldrig blivit av för att jag känner mig stressad över det på något sätt. Kanske är det också därför jag tycker om bild på himla mycket. Även om jag känner en press över det med så är det på ett helt annat plan. Dessvärre har jag insett hur otroligt lite jag fotat under detta året, det är sorgligt. Får dock tacka för att jag ibland tagit fram mobilen och fotat med den! Men jag tror dock det är dags att damma av systemkameran, ladda upp batterierna och formatera minneskorten! Sedan är den redo för att tas i min hand och spara minnen eller fina vyer.
Dessutom ska jag ladda upp batteriet till min polaroidkamera och knäppa massa fina bilder att hänga upp på min lina! Underbart!
 
Även om skolan är rejält stressig så är detta något jag måste ta mig tid till någon gång då och då, för jag vet att jag ändå på något vis mår bra av det. Både skriva, trots prestationsångesten för egentligen ingenting, och att fota bilderna som kan bli hur bra som helst eller helt värdelösa, men då mår jag i alla fall bra för stunden.


Rolig fakta! Detta tog mig knappt en kvart att få ner och känna att det känns bra! Hurra!!

Vi hörs någon gång och vem vet, kanske kommer historierna från sommaren upp någon gång!

Kommentarer
Postat av: erika

haha de tror du va :P jag vet inte vad som har hänt med bloggandet :P

2014-10-13 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0