# 3/53

Måndagen.... strul och omotivation är det enda jag borde nämna men....
Skulle nu alltså ta mig tillbaka till Göteborg men denna gången med tåg. Det första tåget dök däremot aldrig upp och ingen information gavs heller. Efter 40 minuter tar jag själv reda på att ersättningsbussen var 70!! minuter försenad och jag skulle inte hinna med mitt andra tåg snart. Snabbt beslut att gå och hämta bilen på pappas jobb och köra första sträckan själv. Tack och lov kunde min morbrors fru som jobbar i Kalmar ställa upp och ta tillbaka bilen hem! Hann fram till Kalmar i tid och satte mig på nästa tåg där. SJ går att lita på hörreni! däremot har jag inget förtroende för Kustpilen och alla involverade i det, det har jag visserligen inte haft sedan min gymnasietid men man hade väl hoppats att de kunnat bättra sig på nästan 5 år!
Väl framme i Göteborg tog jag min direkt till univeristet för föreläsning sedan hem och packa upp igen! Det får vara nog med packande för en tid framöver nu.

Tisdag till fredag bestod sedan av mycket plugg, först opponering på klasskamrats arbete och sedan bearbetning av mitt egna arbete blandat med seminarium och föreläsning.

Helgen var den lugnaste jag haft på länge och det var sjukligt välbehövligt!

Så för att veckans första dag började i kaos och veckan sedan bestod av stress med mycket plugg så kom helgen i precis rätt tid och gjorde allt för veckan.
Något som är otroligt tråkigt som jag upptäcker nu är jag på hela veckan inte fotat en enda bild, inte ens med mobilen som är det som är mest troligt nu för tiden. (Med undantag för innehållsförteckning i en bok på biblioteket för att ha all info till referenshantering.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0