Every single week # 0/53

Så avslutas snart redan vecka 3 av detta året. Tiden går rätt fort, men jag har gjort en hel del grejer under denna tiden. Och som lite "påminnelse" till mig själv kommer jag skriva kort om varje vecka här hela året, ibland i slutet på veckan men jag känner även på mig att det kan bli lite eftersläntrande ibland. Men hur som helt så kommer jag att ha skrivit minst 53 inlägg i år! Och det ni, det skulle inte vara dåligt!
Dock dröjer det några dagar till innan de första tre inläggen kommer upp här, men förhoppningsvis inte allt för länge för den som skulle råka vara intresserad av korta utdrag av mitt liv det här året.

Svamligt som alltid, men vad vore min blogg utan svammel. Inte så jag i alla fall!

På återhörande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0