# 5/53

 Vi kommer nu fram till en betydelsevis mer händelserik vecka!
Började veckan med självstudier, sedan var det universitet både tisdag och onsdag. Onsdag eftermiddag tog jag tåget hem till Småland för att ha en "avkopplande" helg. Den bestod alltså inte av något plugg, utan spenderade all tid med familj och vänner.
På torsdagen drog jag och Erika till Hestra för att känna på snön i backarna! Jag provade för andra gången i mitt liv på snowboard, och vi kan lämna det vid att jag i alla fall tog mig ner för backen, jag hade det dock lättare att ta mig uppför backen. Därefter bytte jag utrustning till skidor och beslöt att det får bli en lektion nästa gång jag tar tag i snowboard igen. Någon frivillig att lära mig?
Vi hade det hur som helst riktigt bra och det var en lyckad skiddag!
 
 

Fredagen skulle jag ta tag i lite plugg, tror inte ens det varade i en timma innan jag släppte det och umgicks med mamma istället. På kvällen blev det en lyckad spelkväll med många vänner! Jag tog mig dock hem rätt tidigt då Erika och jag åter igen skulle ge oss ut i snön för skidåkning dagen efter.

Så sagt och gjort, upp hyfsat tidigt på lördagen och dessa gången for vi till ett ställe vi egentligen inte hade en aning om vid namn Asby. Det var dock ett riktigt bra val, vi var hur nöjda som helst och hade åter igen en lyckas skiddag!
 
 
Vi fortsatte vara låtsatstvillingar med likadana jackor även denna gång!

På söndagen for jag tillbaka till Göteborg med ett stort leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0