# 8/53

Tentaångesten har legat som ett dystert moln över huvudet och det har varit ständigt läsande och diskuterande med klasskamrater kring litteraturen.

På onsdagen tog jag chansen att fara till Småland igen.
Pluggandet fortsatte hela torsdagen och på fredagsmorgonen var det dags för tentan.
Det var den lustigaste tentan jag någonsin varit med om. En hemtenta på endast tre timmar med tre stora frågor. Stressade som bara den och skrev och skrev. Exakt när klockan slog tolv lämnade jag in mitt dokument och hela jag skakade. Sprang på toa och därefter blev det äntligen lunch! Tack och lov att jag var hemma hos föräldrarna så jag fick mat direkt!

Helgen var därefter lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0